MiService

Voor elk type klant altijd service

You are here: Home ยป Services


Voor elk type klant altijd service

Als Authorized Partner van Mitel biedt MitelService.nl haar klanten de zekerheid dat hun investeringen in de oplossingen maximaal zullen renderen. Onze professionele engineers bieden de nodige kennis bij het implementeren en optimaliseren van de Mitel-oplossingen in het netwerk en de bedrijfsomgeving van de klant.

 

Service varianten:

- Op basis van losse uren incidenteel

- Remote service

- Onsite service

- Op contractbasis (in verschillende varianten)

- 24/7 service (klanten krijgen eigen service nummer)

- Op projectbasis

 

MiSupport 24/7

U kunt per mail op elk moment van de dag een melding maken van een support verzoek, maar als klant met MiSupport 24/7 krijgt u uw eigen service telefoonnummer waarmee u ons buiten werktijden altijd kan bereiken om een service verzoek in te dienen. 

 

Met MiSupport 24/7 heeft u dus de zekerheid dat op welk moment dan ook uw problemen snel opgelost zullen worden. Dit kan voor gevallen die op afstand op te lossen zijn dan direct worden opgepakt en zo nodig kunnen we door de ligging van onze vestigingen altijd binnen 2 uur bij u op locatie zijn om daar support te leveren.

 

MiMonitoring

Mitel systemen van klanten kunnen pro-actief gemonitord worden om downtime en, van waar dan ook ter wereld, er zeker van te zijn dat het veilig, betrouwbaar en optimaal functioneert.

Wanneer vooraf gedefinieerde waardes worden overschreden, wordt er direct een bericht verstuurd via e-mail, SMS en/of Twitter naar de juiste persoon. De maandelijkse rapportage voorziet in een gedetailleerde status van het netwerk. 

 

De MiMonitoring ondersteund een groot aantal toepassingen in zowel openbare als persoonlijke netwerken, omdat het een cloud-based service is. Er is speciaal aandacht voor Mitel apparatuur, inclusief VoIP kwaliteit, IP QoS en IP SLA Monitoring.