Met de Mitel MiContact Center oplossing worden kleine, middelgrote en grote organisaties optimaal bereikbaar. Of dat nu via de telefoon, multimedia of zelfs social media is.
Met de MiContact Center-oplossingen (voorheen Mitel's Customer Interaction Solutions (CIS)) worden niet alleen de verwachte serviceniveaus behaald maar kan uw organisatie de lat hoger leggen.
Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om de productiviteit van de werknemers te sturen en de bedrijfskosten in de hand te houden. Of u nu over een groot, virtueel contact center met talloze vestigingen beschikt of naar een efficiënte manier zoekt om de gesprekken over een team te verdelen, met Mitel heeft u de juiste oplossing om uw activiteiten te beheren en uit te breiden.
Onderstaand een kleine greep uit de mogelijkheden van MiContact Center:
Mitel MiContact Center Business Edition
Dit is kant en klaar Contact Center pakket voor één locatie tot en met 25 agents
Mitel MiContact Center Enterprise Edition
Geavanceerde contact center vanaf elke grootte met bijv. Social Media
Mitel MiContact Center voor Lync
Uw contact center gekoppeld aan uw Microsoft Lync omgeving
Mitel MiContact Center Outbound
Wanneer outbound bellen, scripting en campagnes leidraad zijn.