Mitel Callcenter

Training Mitel ACD agent en Supervisor (optioneel)

You are here: Home » Services


Doelgroep:

Deze training is voor iedereen die regelmatig telefonisch contact heeft met klanten en deel uitmaakt van de ACD omgeving.

 

Doel:

Na afloop van de training is de cursist in staat om telefoongesprekken snel en correct af tehandelen, is de cursist bekend met de specifieke programmering van de ACD en is de cursist bekend met alle faciliteiten.

 

Onderwerpen die tijdens de training aan bod komen:

 

- Opbouw toestel, display en vaste functietoetsen
- Zelf intern en extern bellen
- Inkomende oproepen aannemen en (on)aangekondigd doorverbinden
- Oproepen in de wacht zetten en terughalen
- Volume regelen
- Wisselgesprek
- Conferentiegesprek
- Telefoonboek
- Toetsen programmeren
- Terugbellen bij bezet of geen antwoord
- Klantspecifieke programmering van de ACD omgeving
- ACD functies als: in-en uitloggen, maak bezet, nawerktijd en wachtrij-informatie

 

Supervisor (optioneel):

Met extra aandacht is een supervisor in staat om real time en historische informatie te interpreteren en ernaar te handelen, denk hierbij aan:

 

- Real time informatie interpreteren.
- Historische informatie interpreteren.
- De status van ACD agenten monitoren en desgewenst aanpassen.

 

Tijdsduur en locatie:

De duur van deze training bedraagt 4 uur. De training wordt op locatie bij de klant verzorgd. Het maximum aantal deelnemers is 6 personen. Voor deze training is een trainingsopstelling in een aparte ruimte benodigd met één aangesloten ACD-toestel per cursist.