Doelgroep:
Deze training is voor iedereen die regelmatig met de bedienpost gaat werken: telefonistes, maar2 bijvoorbeeld ook front office medewerkers, secretaresses en eventuele vervangers.
Doel:
Na afloop van de training is de cursist in staat om telefoongesprekken snel en correct af te handelen en is de cursist bekend met alle faciliteiten.
Onderwerpen die tijdens de training aan bod komen:
- Schermindeling, teksten en vaste functietoetsen
- Zelf intern en extern bellen
- Inkomende oproepen aannemen en (on)aangekondigd doorverbinden
- Oproepen in de wacht zetten en terughalen
- Meerdere inkomende gesprekken tegelijkertijd afhandelen
- Wisselgesprek
- Telefoonboek
- Bezetlampenveld
- Aanwezig/afwezig
- Dag- en nachtstand
Tijdsduur en locatie:
De duur van deze training bedraagt 3,5 uur. De training wordt op locatie bij de klant
verzorgd. Het maximum aantal deelnemers is 3 personen. Voor deze training is een
trainingsopstelling in een aparte ruimte benodigd met 1 bedienpost en minimaal 3
aangesloten toestellen.