Doelgroep:
Deze toesteltrainingen zijn voor iedereen die regelmatig telefonisch contact heeft met klanten en relaties.
Doel:
Na afloop van de training is de cursist in staat om telefoongesprekken snel en correct af te handelen en is de cursist bekend met een groot deel van de faciliteiten.
Onderwerpen die tijdens de training aan bod komen (afhankelijk van het type toestel):
- Opbouw toestel, display en vaste functietoetsen
- Zelf intern en extern bellen
- Inkomende oproepen aannemen en (on)aangekondigd doorverbinden
- Oproepen in de wacht zetten en terughalen
- Volume regelen
- Wisselgesprek
- Conferentiegesprek
- Telefoonboek
- Toetsen programmeren
- Oproep omleiding
- Terugbellen bij bezet of geen antwoord
- Klantspecifieke programmering, bijvoorbeeld chef/secretaresse schakeling
Tijdsduur en locatie:
De duur van deze training bedraagt voor toestellen zonder display 1 uur en toestellen met display 2 uur. Tijdens een trainingssessie wordt één type toestel behandeld.
De training wordt op locatie bij de klant verzorgd. Het maximum aantal deelnemers is 9
personen. Voor deze training is een trainingsopstelling in een aparte ruimte benodigd met één aangesloten toestel per cursist.